Welkom bij SOS Events

Bedrijfsuitjes & Teambuilding op de Veluwe

SOS Events - buitengewone bedrijfsuitjes!

Waarom kiezen voor SOS Events


SOS Events bestaat sinds 1996 en wij verzorgen zo’n 1.300 bedrijfsuitjes en evenementen per jaar. Inmiddels zijn wij zelfs uitgegroeid tot het grootste organisatiebureau van Nederland op het gebied van sportieve bedrijfsuitjes. Waarom klanten juist voor ons kiezen? De belangrijkste redenen hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet.

SOS Events heeft alle materialen in eigen beheer

Het voordeel hiervan voor jou als klant is dat je verzekerd bent van activiteiten van goede kwaliteit. Wij hebben een eigen werkplaats en monteurs in dienst om de fietsen, Mini Coopers, E-choppers, E-mountainbikes, E-loopfietsen en Twizy’s te onderhouden. Want niets is zo vervelend als tijdens je evenement iets kapot gaat en een deelnemer daardoor niet verder kan. Dat willen we natuurlijk voorkomen!

SOS Events ontzorgt tijdens je evenement

Als boeker van het evenement kun je bij ons gewoon meedoen aan de activiteit. Als er onderweg problemen zijn met een deelnemer dan halen wij deze deelnemer op en nemen hem/haar mee naar de startlocatie. Zijn er onderweg problemen met bijvoorbeeld een Mini Cooper (en dat kan natuurlijk altijd met een oldtimer), dan zorgen wij voor vervangend vervoer zodat het evenement gewoon voor iedereen kan doorgaan.

SOS Events maakt foto’s tijdens je evenement

We starten het uitje altijd met een leuke groepsfoto. Zo heb je na afloop gelijk een mooie herinnering. De foto’s worden gemaakt door onze instructeurs en geven de sfeer van de dag weer. Wil je een professionele fotograaf foto’s laten maken tijdens je evenement, dan kunnen wij dit uiteraard ook voor je regelen.

SOS Events staat bekend om originele programma's en activiteiten

Wij kiezen er niet voor om boogschieten, mountainbiken en andere activiteiten zomaar aan te bieden. Wij willen de deelnemers aan onze bedrijfsuitjes, teambuilding en vergaderbreaks een complete belevenis geven. Een belevenis die ze zich nog lang zullen herinneren. Benieuwd hoe wij dat doen? Bekijk ons aanbod en wees verrast!

SOS Events laat de horeca verzorgen door specialisten

Oftewel, jij kiest een leuke activiteit die bij jouw doelgroep past. En wij laten vervolgens deze activiteit starten bij een restaurant, huurlocatie of hotel. Zo ben je verzekerd van een top uitje gecombineerd met top eten en gastvrijheid. Je krijgt van ons gratis advies over locaties en kunt, wanneer je dit wenst, alle horecawensen rechtstreeks doornemen met de horecalocatie. De prijzen die wij offreren zijn de prijzen die de horeca ook rekent. Gewoon transparant.

SOS Events is specialist op de Veluwe als het gaat om bedrijfsuitjes, teambuilding en relatiedagen

Sinds 1996 is SOS Events al actief met activiteiten op de Veluwe. En dat is in jouw voordeel! Wij kennen alle (congres)locaties, kunnen snel de beschikbaarheid checken en kennen alle (on)mogelijkheden. Zo vinden veel van onze activiteiten plaats in de natuur. Wij hebben met alle grondeigenaren overeenkomsten zodat jij verzekerd bent van een geweldig uitje in de natuur. En door onze centrale ligging op de Veluwe hoef je geen transportkosten te betalen. Waarom een bedrijfsuitje op de Veluwe organiseren? Omdat het makkelijk bereikbaar is (20 minuten vanaf Amersfoort, 35 minuten vanaf Utrecht en 1 uur vanaf Amsterdam) en natuurlijk vanwege de prachtige natuur met zandverstuivingen (grootste van West-Europa), heiden, oerbossen en pittoreske dorpjes!

SOS Events begeleidt alle evenementen zelf

Dit betekent voor jou als boeker dat je zelf ook kunt meedoen met de activiteiten. Onze instructeurs zorgen voor de materialen, staan voor de groep, maken (eventueel) een teamindeling en zorgen ervoor dat het programma start en eindigt op het juiste tijdstip. Het personeel is intern opgeleid en natuurlijk zorgen we voor een wedstrijdelement met naderhand een leuke prijsuitreiking. Alle instructeurs hebben een reanimatiecursus gevolgd en zorgen er voor dat er bij calamiteiten direct wordt gehandeld. Bij SOS Events huur je dus niet alleen materiaal, maar krijg je een compleet onvergetelijk event.

SOS Events wil graag weten wie je bent

Daarom zal er, wanneer je online via onze site een offerteaanvraag doet, altijd een telefonische intake volgen. Wees gerust, wij bellen niet vanuit SOS Events, maar vanuit de naam van de verkoopster. Jouw collega’s zullen dus niets merken van het intake gesprek. Uiteraard kunnen we ook bellen op een moment dat het jou uitkomt. Waarom wij willen weten wie je bent? Omdat wij jou een passende offerte willen bieden, advies willen geven over onze expertises en natuurlijk geïnteresseerd zijn in jouw verhaal. Een bedrijfsuitje, teambuilding of relatiedag is immers een investering toch?!

SOS Events legt alles vast

Alle details die je bespreekt met de verkoopster worden vastgelegd in een draaiboek. Zo weten de instructeurs die jouw evenement begeleiden exact wat er is afgesproken. Verder noteert de supervisor van jouw evenement, na afloop van jullie dagje uit bij SOS Events, in het logboek hoe het evenement is verlopen. Dit is bijvoorbeeld handig wanneer je na een jaar weer bij ons boekt of als een collega het overneemt. Uiteraard kun je na het evenement online een recensie achterlaten. Ondertussen hebben al ruim 21.000 klanten onze bedrijfsuitjes beoordeeld.

Keurmerken



Als organisatiebureau van sportieve en recreatieve bedrijfsuitjes hechten wij veel waarde aan kwaliteit en veiligheid. Om een veilige en kwalitatief hoogwaardige manier van werken zichtbaar te maken en verder te verbeteren heeft de VeBON in samenwerking met TÜV Service Check een norm ontwikkeld. Hierin zijn eisen vastgelegd voor begeleiding en instructie, inkoop en onderhoud van materiaal en het maken van risico-analyses en -evaluaties. Je bent er bij ons zeker van dat wij gebruikmaken van veilige materialen en dat onze instructeurs goed zijn opgeleid. Jaarlijks worden wij door de TÜV op strenge eisen getoetst. Naast een Groen CO2-neutraal Certificaat, toetreding tot IDEA, RECRON en de VeBON is SOS Events dus ook officieel TÜV gecertificeerd: je kunt dit certificaat altijd bij ons opvragen.

Partners


Awards & Nominaties

  • Finalist 'Het Land van ANWB' 2016
  • Winnaar Apeldoorn award 2015
  • Winnaar Apeldoorn award 2014
  • Finalist Barneveld 2011
  • Finalist entrepreneur of the year 2006
  • Finalist ondernemer van Gelderland 2003
Gemiddeld krijgen wij van onze klanten een
8,2
  • Systabo BV:

    "Groep was tevreden. De jeugd wil op zo'n dag altijd graag wat actie. "

  • Gemeente Overbetuwe:

    "Ondanks ons kleine groepje hebben we echt een heel leuk uitje gehad met leuke activiteiten."

    Activiteit: Beoordeeld met 10/10Beoordeeld met 10/10Beoordeeld met 10/10Beoordeeld met 10/10Beoordeeld met 10/10 Medewerkers: Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10
  • Ruitenberg:

    "Activiteiten zijn er voor ieder wat wils en de begeleiding was erg goed!"

    Activiteit: Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10 Medewerkers: Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10
  • Lasbedrijf Donker:

    "gewoon leuk mooi weer wat de helft scheelt"

    Activiteit: Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10Beoordeeld met 9/10 Medewerkers: Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10Beoordeeld met 7/10
  • Bax advocaten belastingkundigen:

    "Iedereen vond het een geweldige dag! Omdat ik het organiseer valt mij die dingen als het vorige punt erg op."


Maar we doen nog meer dan alleen bedrijfsuitjes!